Utsikter


Tänk att om bara några veckor...(jaaaa.. vadå 15 v går fort) kan jag sitta här och njuta av fågelsång och sol till mitt morgonkaffe, bäst att mata dem ordentligt så de klarar sig de stackarna i "Rysskylan"


Och här skall jag sitta o lyssna på vågorna som kluckar, kanske ta mig ett kvällsdopp.. undrar om måsfamiljen kommer att boa och lägga ägg i år också? Det hjälpte föga med kattsiluetten vi satte upp. Fick skura måsskit i alla fall.. Men vad gjorde väl det, de duniga ungarna var ju söta. Till helgen blir det förhoppningsvis åter möjligt att glida ut på storsjöns is igen, in till Badhusparken, ta sig en korv titta på "vimlet" och sedan hem igen. "Birger" o Harald när kommer ni?? 



Ja solen lyser över Jämtland i dag men den värmer knappast. Den får man stå för själv, har just skottat mig ut till
brevlådan, inga kärleksbrev i dag heller..  som sagt värmen får man stå för själv, lastar skidorna på takräcket. Dax för en tur i skidpåret. Ha de gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0