Välkommen till banken!

Har tagit mina första "stapplande steg" på nya jobbet, Swedbank en av Östersunds största arbetsplatser med närmare 200 anställda. Förutom att lära mig hitta i de många och långa korridorerna och försöka minnas namnen på kollegor o chefer har jag avverkat inte mindre än 4 st internutbildningar, svarat på fasligt många instuderingsfrågor på bil, villa/hemförsäkringar. Nytt och spännande för en gammal "butiksråtta" som jag. Men man är rätt lättvaggad när kvällen kommer, därav de glesa raderna här på bloggen ;`))

Rysskylan har äntligen släppt sitt iskalla grepp om oss och det känns nästan som vår i luften när termometern nu står på - 5 istället för -25 Här är två gamla polare som firar med en pyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0