2012 börjar blogga..

 

Tänker börja året 2012 med att blogga! Något som jag tänkt på att göra rätt länge faktiskt, men bara inte tagit mig för… så med lite teknisk support från min 15 åring drar jag nu igång på tangentbordet. Tanken är att orden skall ”flöda fritt” liksom inspirationen och entusiasmen, inte minst från mina eventuella läsare! Ja 2012 får helt enkelt bli ett ”verkställande” år då jag faktiskt gör (åtminstone en del) av det jag tänker att jag skulle vilja göra..

 

Jag kommer att skriva om mitt liv som klädcoach och givetvis om tips och tankar kring mode, kläder, färg och stil. Men min ambition är också att skriva om vanliga, unika vardagshändelser och funderingar om livet i stort och smått. Förutom glädjen med själva skrivandet hoppas jag också på nöjet att få ta del av mina läsares frågor, tankar och kommentarer. För vad kan väl vara viktigare i livet än kommunikation och mänskliga möten!

 

Väl mött 2012!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Va kul att du blivit med blogg!

2012-01-09 @ 19:48:56
Postat av: Lena Ates

Är kläderna samma märke som vi var hemma hos dig och tittade på ?

2012-01-09 @ 20:15:28
Postat av: Pynne

Hej vännen,

KUL! Det blir säkert en fröjd!

Då kan vi läsa varandras;-) Kram

2012-01-09 @ 21:32:01
URL: http://livetpaenpynne.blogg.se/
Postat av: Carina Boström

Vilken fin bild på dig och lilla missen.

Kram

2012-01-09 @ 22:48:13
Postat av: Viveka Lillieros

Det här gör du helt rätt i. Perfekt för din bransch. Lycka till så mycket.

Kram

/Viveka

2012-01-10 @ 09:53:32
Postat av: Öjje

Det ser väldigt trevligt ut syster, men tror du att det i dessa jämlikhetens dagar kommer att vara lite klädinslag för oss medelålders män också. Vi vill också se fräscha ut nu när våren snart är här, eller är det bara att lägga ner och inse att när man nu har trillat över till dösidan så är man en gång för alla passé. :)

2012-01-30 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0